Obchodní podmínky


Pravidla obchodu

  Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s pravidly obchodu, s možnostmi platby, dodacími podmínkami a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních údajů.

  Žádáme vás, abyste ve svém zájmu uváděli přesné a pravdivé údaje do objednávkového formuláře. Každá objednávka je po odeslání potvrzena e-mailovou zprávou, ve které máte poslední možnost zkontrolovat správnost vyplněných údajů. Pokud je v objednávce z nějakého důvodu chyba, neprodleně nás kontaktujte.


  Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, nějaké chybějící či nepřesné údaje atp.


Při objednání skleněného, keramického a jinak křehkého zboží, je při přepravě Českou poštou k objednávce připočtena částka 57,- (viz. níže) za přepravu křehkého zboží, tato částka je započítána dodatečně po vychystání zboží. Přeprava společností PPL (v ceně je pojištění) a Zásilkovny zůstává stejná ( zásilky nelze pojistit proti rozbití, rozbité zboží nelze reklamovat!)


Způsob a srovnání cen dopravy:


1)  PPL:    platba převodem 105,-  na  dobírku 145,-   


2) Česká pošta: - Doporučený balíček platba převodem 119,-  na dobírku 174,-,   + křehce 57,-  

                                Drobné zboží ( např. podvazky ) je možné zaslat jako doporučené psaní s nižším poštovným cca 95,- na dobírku/ 60,- převodem, dle váhy. U těchto objednávek poštovné dodatečně snižujeme.

                              - Balík do ruky:  platba převodem 149,-  +  dobírka 185,- + křehce  57,-

3) Zásilkovna  - na pobočku zásilkovny platba převodem 83,- na dobírku 116,-
                        
4) Doprava PPL zdarma - při objednávce zboží nad 1999,- a platbou převodem.

Možnosti platby

Dobírkou :

Zboží zaplatíte doručovací službě při převzetí objednávky.

Převodem:

Podklady k platbě Vám budou zaslány po přijetí a vychystání Vaší objednávky. Zboží je odesíláno zpravidla ( dle vytíženosti e-shopu) následující pracovní den od obdržení platby. 

Platba kartou - není možná 
Vzhledem k povaze nabízeného zboží a služeb a tím i specifických požadavků zákazníků, nelze v e-shopu platit platební kartou. Mnohdy je objednávka na přání zákazníka dodatečně i několikrát upravována. Děkuji za pochopení.

Hotově, osobní odběr, dovoz :

V tomto případě zaplatíte hotově při převzetí zboží - adresa převzetí Malovanská 14, Ivančice. Zboží je možné si vyzvednout na základě mailového či telefonického potvrzení o jeho přichystání na prodejně.

Dovoz květin  8Kč/ km (počítána je cesta tam i zpět). Při objednávce nad 500,- je po Ivančicích zdarma. 


Zasílání na slovensko:

Na Slovensko zasíláme zboží na dobírku, zboží bude doručeno Slovenskou poštou a balíček platíte v Euro v přepočtu dle aktuálního kurzu. K ceně zásilky účtuje slovenská pošta poplatek za dobírku cca 3-10 EUR, dle výše dobírkové částky.


Dodací podmínky

   Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno v poznámce jinak). Zásilky jsou odesílány prostřednictvím dopravní společnosti, anebo je možno si je vyzvednout osobně na adrese Malovanská 14, Ivančice 66491.

  Není- li v popise u výrobku uvedeno jinak, je zboží, které je skladem, expedováno max. do 7 pracovních dnů po obdržení objednávky. Pokud dojde ke zdržení, je chyba na straně dodavatele a my Vás budeme o změnách informovat. Zpravidla jsou však objednávky expedovány dříve ( většinou následnující pracovní den)

  O odeslané zásilce Vás informujeme vždy na mailovou adresu uvedenou v objednávce. Jestliže se nevyzvednutá zásilka vrátí zpět k nám a zákazník bude požadovat opětovné zaslání, hradí  veškeré tím vzniklé  náklady. Při opětovném odeslání je vyžadována platba předem!

Nepřevzetí zaslaného zboží není považováno za odstoupení od kupní smlouvy! Viz. níže odstavec o nepřevzetí zásilky.

 Při osobním odběru objednávky rezervujeme zboží maximálně 7 dní - lze prodloužit po vzájemné domluvě. 


Výměna zboží, reklamace :

V případě potřeby (např.nevhodná barva, atd.) Vám nepoškozené zboží po předchozí domluvě rádi vyměníme. Zboží nám zašlete
jako doporučený balík na naši adresu, a to včetně kopie daňového dokladu. Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, obratem Vám zašleme
nově požadované zboží. Náklady na poštovné, spojené s výměnou zboží, hradí zákazník.
Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy do čtrnácti dnů od převzetí zboží a to bez udání důvodu, zboží však nesmí být vráceno poškozené např. následkem
dopravy. Pokud se tak rozhodne, je kupující povinen v uvedené lhůtě vrátit zboží na adresu prodávajícího. Vrácené zboží je možné zaslat jako doporučenou
zásilku, dobírka nebude prodávajícím přijata. Dopravné a balné za odeslání vráceného zboží hradí kupující. Po obdržení vráceného zboží, prodávající obratem
kupujícímu vrátí odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. V případě, že bude vrácena celá objednávka, má kupující právo na vrácení dané částky za
objednávku v četně dopravného.
Kupující je povinen zboží po převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Tyto je kupující povinen neprodleně hlásit prodávající. Za vady vzniklé
přepravcem neručíme a zvláště, pokud bylo zboží zasláno "křehce" a kupující jej obdržel poškozené, je třeba tuto skutečnost neprodleně nahlásit přepravci!

Reklamace doručovacích služeb, poškození zásilky během přepravy

Zboží, které bylo spotřebiteli zasláno smluvní přepravní službou, doporučujeme spotřebiteli ihned při převzetí zkontrolovat.

  • Zásilku si vždy prohlédněte před dopravcem.

  • V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený apod.) nebo v případě poškození, které je viditelné až po rozbalení zásilky (praskliny, poškrábání, rozbité části apod.) sepište ihned s dopravcem protokol o poškození zásilky, ideálně proveďte obrazový záznam fotoaparátem nebo kamerou.

  • Poté nás neprodleně kontaktujte, nejlépe do dvou pracovních dnů od převzetí zásilky. Také v tomto případě doporučujeme pořídit fotozáznam nebo videozáznam.

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.

  • PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 840 775 775

  • Nepřevzetí zásilky

    Každá objednávka je závazná dle Občanského zákoníku, zákona č. 89/2012 Sb.
    Nevyzvedne-li kupující objednávku zaslanou na dobírku (veškeré argumentace nepřevzetí zásilky typu „neobdržení oznámení o doručení“ aj. jsou brány jako zcela účelové), je povinen uhradit vzniklé náklady na odeslání zboží, manipulační poplatek (tzv. smluvní pokutu), jejíž výše je 250,-. Odesláním objednávky kupující stvrzuje svůj souhlas s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou ve výši 250,-.
    Platební informace potřebné k úhradě sankce budou zaslány elektronickou formou.
    Veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené náklady a smluvní pokuty), budou vymáhány včetně veškerých nákladů s tímto spojených (např. telefonické a administrativní náklady, objednávání, zabalení či příprava expedice a úhrada poštovného distribuční společnosti, náklady na vrácení zboží distributorovi, nevyžádaná skladová zásoba atd.)
    Jak je konkrétně postupováno, jestliže kupující za odeslané zboží nezaplatí?
    Jsou zaslány platební informace potřebné k úhradě sankce elektronickou formou se splatností 14 dnů.
    Zákazník má možnost v tomto případě do 7 kalendářních dnů aktivně požádat o opakované zaslání zásilky a provede úhradu zboží předem (nejpozději však do 7 kalendářních dnů). V tomto případě mu nebude storno poplatek účtován. Původní cena zásilky však bude navýšena o částku 100,- Kč, tj. náklady na nové doručení, doplatek rozdílu dotované ceny poštovného a balného za první doručení, manipulační poplatek a případné telefonické či administrativní náklady. V případě neuhrazení objednávky, vzniklých nákladů či storno poplatku v uvedeném termínu, bude pohledávka vymáhána. Proces je vstřícně nastaven tak, že zákazník má možnost vždy uhradit pouze zaviněnou škodu či náklady. Pokud však nekomunikuje, nehodlá škodu či vzniklé náklady uhradit, není schopen se s prodejcem jakkoliv smírně dohodnout, nezbývá nám než uplatnit sankci dle těchto obchodních podmínek a pohledávku eventuálně předat k právnímu vymáhání. Za takovou situaci nese plnou vinu kupující a hradí také zvýšené náklady z důvodu svého počínání, které těmito průtahy ve vymáhání vznikají.
    Při objednávce je nutno uvádět pravdivě své údaje. V případě lživě uvedeného jména či adresy, na níž bude doručeno zboží, které se posléze vrátí prodejci zpět, bude daná osoba vyhledána dle IP adresy a dluh bude kompletně vymáhán.

     

    Řezané květiny:
    U řezaných květin, zejména u svatebních vazeb, upřednostňujeme osobní odběr ve svatební den. V případě vyzvednutí květin den
    před svatbou, neručíme za jejich trvanlivost! A to vzhledem k možným nesprávným skladovacím podmínkám zajištěných zákazníkem!

    Ochrana osobních údajů

    Všechna data, která o Vás a Vašich nákupech získáme, chráníme před zneužitím, nikomu jinému neposkytujeme (vyjma společností zajišťující spediční služby nebo platební styk, které obdrží

    nezbytné minimum informací o zákazníkovi, potřebné pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky) a slouží pouze ke kvalitnímu poskytování našich služeb. Vyhrazujeme si právo využít Vaše

    údaje k zasílání informací o slevách, novinkách a dalších marketingových aktivitách. V každém takto zaslaném e-mailu je návod, jak nám jednoduše sdělit že si toto nepřejete a takové používání

    nám zakázat. Rovněž máte právo kdykoliv nám písemně sdělit jakékoliv změny, doplnění, žádost o zlikvidování všech Vašich osobních údajů, které jste nám dříve poskytli.

    Váš souhlas.                                                                                                                 

    Používáním našeho internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním osobních údajů v uvedené míře a souhlasíte s výše uvedenými pravidly.

     

    našem e-shopu Květinové studio Aneta ( IČ: 758 44 621 ) věnujeme ochraně osobních údajů velkou pozornost. Zde naleznete informace o tom, jaké osobní údaje zpracováváme zejména o

    našich zákaznících a uživatelích našeho webu, k jakým účelům je používáme, komu je můžeme předávat a jaká máte v souvislosti se zpracováním vašich osobních údajů práva.

     

    Jaké osobní údaje zpracováváme?

    Jméno a příjmení, adresa, telefonní číslo, e-mail, případně název firmy, IČ, DIČ. Tyto údaje je nutné zpracovat za účelem prodeje zboží. Údaje o vašich objednávkách (zejména údaje o zboží a

    službách, které jste si objednali, způsobu doručení a platby a údaje o reklamacích). Údaje o vašem chování na webu ( údaje o zařízení, ze kterého si náš web prohlížíte, jako je IP adresa a z ní

    odvozená poloha, adresa webové stránky „URL adresa“, ze které přicházíte na náš web ). Tyto údaje budou správcem a provozovatelem zpracovány po dobu neurčitou.

    Osobní údaje dotčených osob jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje dotčené osoby nepředáváme žádné další osobě s výjimkou externích přepravců, kterým jsou osobní údaje

    kupujících předávány v rozsahu nezbytném pro dodání zboží.

    Zpracování osobních údajů je prováděno Správcem.                                                    

    Osobní údaje pro Správce mohou zpracovávat i tito zpracovatelé:                    

    *Poskytovatel webhostingu WEDOS Internet, a.s., Masarykova 1230, 373 41  Hluboká nad Vltavou, Česká republika                                                                                   

    *Externí přepravci, kterým jsou osobní údaje předávány v rozsahu nezbytném pro dodání zboží:                                                                                                                                             PPL s.r.o., IČO:  a Česká pošta, s.p., IČO: 47114983                                  

          *Účetní, která vede účetnictví pro Správce


    Z jakých zdrojů osobní údaje získáváme?
    Osobní údaje získáváme přímo od vás prostřednictvím našeho webu nebo při komunikaci s vámi. Zpracováváme osobní údaje, které nám poskytnete v rámci objednávání zboží nebo služeb, vytváření a používání účtu, nebo při komunikaci s námi například na call centru. Osobní údaje přímo od vás získáváme také sledováním vašeho chování na našem webu
    Jaká máte práva při zpracování osobních údajů?

    1. požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme viz. výše

    2. požadovat po nás vysvětlení ohledně zpracování osobních údajů,

    3. vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit – lze upravit v sekci administrace

    4. požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů,

    5. v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů obrátit se na nás nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů.

    Ve všech záležitostech souvisejících se zpracováním vašich osobních údajů je vám k dispozici, kontaktovat nás můžete e-mailem na kstudioaneta@seznam.cz nebo telefonicky na tel. čísle 739 677 410.